Idag träffades vi för att sammanställa alla våra ändringar från igår, eftersom vi jobbade i olika grupper. Vi har också skapat en ny logga.
Vi har lagt byt ut alla alerts mot html aviseringar som dyker upp i html:en mha jQuery.
Vi har kört test på appen och försökt lösa alla buggar som återstår.
Till slut fixade vi presenationen som ska redovisas på torsdag.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar