tisdag 20 maj 2014

Gruppmöte 20 maj 2014

Idag träffades vi för att sammanställa alla våra ändringar från igår, eftersom vi jobbade i olika grupper. Vi har också skapat en ny logga.



Vi har lagt byt ut alla alerts mot html aviseringar som dyker upp i html:en mha jQuery.

Vi har kört test på appen och försökt lösa alla buggar som återstår.

Till slut fixade vi presenationen som ska redovisas på torsdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar